Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Sanoma bude vydávat nový týdeník pro ženy Hvězdný Víkend

Redakce MAM17. 2. 2004

Vydavatelství Sanoma Magazines Praha bude od čtvrtka vydávat nový týdeník pro ženy Hvězdný Víkend. Informovala o tom Radka Ingrová z vydavatelství. Počáteční náklad bude 150 000 výtisků a jeden časopis bude stát 30 korun.
“Hvězdný víkend je určen pro mladé a mladší ženy s vyšším sociálním standardem milující městský životní styl,” charakterizovala Ingrová nový titul vydavatelství. Věnovat by se měl jak tématům, která mladší ženy zajímají, tak novinkám ze světa hvězd. Nástup Hvězdného Víkendu na český trh bude podle vydavatelství provázet intenzívní televizní kampaň a další podpůrné marketingové aktivity.
Nejčtenějším časopisem pro ženy je týdeník Vlasta, titul náležící do portfolia Sanomy čte průměrně 696 000 lidí. Následuje čtrnáctideník Žena a život s 614 000 a týdeník Chvilka pro tebe s 565 000 čtenáři. Oba tyto tituly vydává společnost Europress.
Sanoma vydává také například časopisy Story, Ring, Týdeník Květy, National Geopraphic, Praktická žena, z odborných jsou to je například časopis Strategie nebo Sestra.

×

Na českém internetu v lednu surfovalo rekordních 3,83 mil. lidí

Starší článek

Zisk reklamní společnosti Omnicom stoupl téměř o 10 %

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter
Foto: Togethxr

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Online market Tomato.cz vsadí na ceny i nabídku netradičních potravin

Do rychle rostoucího segmentu online prodeje a rozvozu potravin a drogerie vstupuje nový hráč, který chce vyzvat dosavadní hegemony Rohlik.cz…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu s laxní…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

WPP opět nakupuje, do sítě přibrala poskytovatele mobilních technologií

Největší komunikační síť světa oznámila další akvizici. Pod svou agenturu Wunderman Thompson přikoupila společnost NN4M, která poskytuje mobilní…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více