Sado-maso v reklamě

9. 2. 2004 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Sado-maso v reklamě
Britská rada pro reklamu v těchto dnech obdržela řadu stížností na reklamu na čokoládové výrobky společnosti Alpen, na níž mají plyšoví medvídci na sobě kožené šaty pro otroky, jež se používají při sadomasochistických hrátkách. Reklamní slogan „Sladké, ale ne příliš sladké“ na čokoládu a jiné sladkosti má lehce provokativní podtext a vyvolal spolu s obrázky medvídků řadu nevole.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.