S.E.N. pro Hannah

23. 2. 2004 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: S.E.N. pro Hannah
Společnost Hannah ČR vybrala ve výběrovém řízení agenturu S.E.N., aby se v roce 2004 podílela na rozvíjení reklamních aktivit firmy. „Nedávno jsme přesídlili do nového působiště v centru Plzně. Zároveň měníme strukturu společnosti a její propagaci,“ říká Filip Komorous z marketingového oddělení firmy Hannah. Tendru se účastnilo pět agentur, z nichž se do užšího kola dostala agentura Bison & Rose a vítězný S.E.N. Podle údajů A-Connectu investoval výrobce sportovního oblečení vloni do reklamy téměř 5,5 milionu korun.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.