Rádia přes internet znají poslechovost

5. 2. 2004 12:02

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.




Nejposlouchanější rozhlasovou stanicí vysílanou prostřednictvím internetu je Evropa 2, s odstupem následují ČRo1 a Radio Beat. Žebříček počtu unikátních denních návštěvníků 28 českých rádií vzešel ze spolupráce broadbandového portálu live.atlas.cz a firmy iAudit International.


Díky technologiím Microsoft Windows Media 9 používaným na live.atlas.cz je možné poslouchat vysílání jak prostřednictvím mobilního telefonu, tak získat kvalitu zvuku odpovídající kvalitě CD. Technologie Fast Streaming a serverové řešení Windows Server 2003 navíc zkracuje na minimum prodlevy při otevírání rozhlasového proudu. I při kolísavé kvalitě připojení se proud nepřetrhne a automaticky se obnoví.


Společnost Pozitiv, která s firmou Atlas.cz spolupracovala na vzniku live.atlas.cz provozuje internetové vysílání pro 30 rádií a poskytuje řešení v oblasti streamingu a videa on demand. Pozitiv disponuje distribuovanou infrastrukturou pro 20 000 současně připojených posluchačů a diváků.


Žebříček TOP 15 auditovaných rádií


-sch-


Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.