Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Publicis stáhla v Německu reklamu Sanofi na převzetí Aventisu

Redakce MAM3. 2. 2004

Reklamní agentura Publicis Consultants se rozhodla stáhnout z německého tisku kontroverzní reklamu francouzské farmaceutické společnosti Sanofi na převzetí francouzsko-německé skupiny Aventis. Proti inzerátům, které se v evropském tisku obracejí nezvykle emotivně na akcionáře Aventisu, se ozvala německá rada pro reklamu Deutsche Werberat.
“Stáhli jsme to v duchu konsensu. Nebyli jsme povinni to učinit, bylo to jen doporučení,” řekl agentuře AFP šéf divize firemní komunikace Publicis Eric Giuily. V jiných zemích však kampaň pokračuje, dodal.
Sanofi minulý týden podala nabídku na převzetí Aventisu za 48 miliard eur. Aventis ale s nabídkou nesouhlasí, protože cenu považuje za nízkou.
Sanofi po předložení nabídky zahájila reklamní kampaň. V ní s použitím fotografií nemocných dětí a starých lidí tvrdí, že převzetím Aventisu se spojí peníze na výzkum, a to pomůže nemocným. Dvoustranné reklamy se kromě Německa objevují ve francouzském, britském a španělském tisku.
“Kdo řekne Janovi (v anglické verzi Tomáškovi, ve francouzském Ludvíkovi), že léky, které by ho mohly vyléčit, nebudou ani za 20 let?,” píše se pod fotografií hocha na nemocniční posteli. Tuto reklamu označila německá rada pro reklamu za “nekalou a nemorální”. Podle další podobné reklamy Sanofi “odmítá akceptovat, že se vědci nemohou spojit k urychlení výzkumu”.
Francouzský samoregulační orgán pro dohled nad reklamním trhem BVP k reklamě Sanofi žádné připomínky neměl. Stížnosti nepodaly ani organizace spotřebitelů, uvedl Giuily.
Aventis má silnou základnu v Německu, kde má asi 9000 zaměstnanců a velká vývojová centra. Ze sloučení Aventisu a Sanofi-Synthélabo má obavy i německá vláda, která si myslí, že si spojení vyžádá v německých závodech Aventisu propouštění.

×

Nevyžádaná reklama je v Asii problémem i pro mobilní telefony

Starší článek

CME vyměnila generálního ředitele

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více