Průšová v čele SIMAR

2. 2. 2004 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Průšová v čele SIMAR
Valná hromada SIMAR zvolila novou předsedkyni. Stala se jí Petra PrůšováMillward Brown. Místopředsedou byl zvolen Robert DemlAve marketing. Do nově zřízené funkce výkonného ředitele byl jmenován Stanislav Zahradníček a tajemnicí zůstává Iva Opletalová. Rovněž byl zjišťován obrat stávajících členů. Ten oproti roku 2002 celkově v součtu narostl o 7,2 % a dosáhl 625 mil. Kč. Jednotlivé obraty SIMAR zveřejňovat nebude. Valná hromada dále přijala dva kvalitativní standardy (pro CATI a in-store výzkumy), které budou považovány společně s již platnými za doporučené pro členy SIMAR. Každá členská agentura bude i nadále na základě interních podrobných hloubkových kontrol garantovat jejich dodržování. Pro zkvalitnění činnosti agentur bude rovněž zabezpečena koordinovaná kontrola účastníků skupinových rozhovorů a vytvořen tzv. black list nekvalitních tazatelů.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.