TITULEK: Propagace potravin zahájena
Jak jsme informovali v závěru loňského roku, začal od ledna fungovat marketingový odbor Státního zemědělského intervenčního fondu, jehož cílem je podpora domácích potravin, mj. formou spravování značky KlasA. Vedle celkové podpory českých potravin by odbor měl rozvíjet i další aktivity, jako je poskytování marketingového poradenství a služeb, vzdělání v marketingu, propagaci a komunikaci, informování o zahraniční legislativě apod. První veřejná prezentace marketingového odboru SZIF proběhne během letošní výstavy Salima (2.-5.3.) v Brně. Ředitelem nového odboru byl ve výběrovém řízení zvolen Evžen Staněk, někdejší mluvčí Českého Telecomu.
Puma s Fotbalovou asociací České republiky představily nové dresy
Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.