Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Prima se minulý týden na TV trhu udržela těsně před ČT1

Redakce MAM11. 2. 2004

Televize Prima se minulý týden na televizním trhu udržela těsně před prvním programem České televize. A to i přesto, že se Primě snížil celodenní podíl o sedm desetin bodu na 21 procent. ČT1 oslabila na 20,5 z 21,6 procenta. Nejsledovanější televizi Nova narostl podíl o mírné dvě desetiny na 43,4 procenta z 43,2. Díky sportovním pořadům se zvýšila i sledovanost ČT2, a to o 1,8 bodu na 9,1 procenta.
Vyplynulo to z údajů, které na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch zveřejnila Asociace televizních organizací.
V hlavním vysílacím čase zůstala ČT1 před Primou, i když jí tržní podíl poklesl na 21,6 z 22,8 procenta. Prima si pohoršila o půl procentního bodu na na 20,1. Nově se v prime time naopak podíl zvýšil, a to o 1,5 bodu na 47,7 procenta. O půl procentního bodu si ve večerním vysílacím čase polepšila ČT2, měla podíl 6,4 procenta.
Nejsledovanějším pořadem týdne se tradičně staly Televizní noviny na Nově. V neděli je vidělo 3,5 milionu dospělých lidí. Zábavní pořad televize k desátému výročí jejího založení odvysílaný v sobotu 10 let s Novou se umístil na desátém místě žebříčku Novy za jednotlivými vydáními hlavních zpráv a zpráv o počasí. Zábavní show zhlédlo téměř 2,6 milionu dospělých Čechů.
Na prvním programu veřejnoprávní televize měli diváci největší zájem o Události. V neděli k nim usedly dva miliony Čechů starších patnácti let. Kromě jednotlivých vydání hlavní zpravodajské relace se na ČT1 v první desítce umístil i další díl seriálu Černí baroni, pořady Cestománie a Tajemný střelec.
Také na Primě diváky minulý týden nejvíce zaujaly hlavní zprávy, v tomto případě ale pondělní. Vidělo je 1,5 milionu dospělých. Na prvním místě se tak narozdíl od předchozích týdnů neobjevil seriál Třicet případů majora Zemana. Další díl seriálu z dob normalizace byl na třetí příčce nejsledovanějších pořadů Primy a vidělo jej 1,4 milionu lidí.
Na ČT2 diváky nejvíce přilákal sport. Na souboj Česka a Španělska v rámci Davisova poháru se dívalo přes 600 000 lidí.

×

Britská televizní společnost BSkyB zvýšila pololetní zisk

Starší článek

Comcast nabídl 66 miliard dolarů za společnost Walt Disney

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: Beneš&Michl

FC Viktorie Plzeň prodloužila spolupráci s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více