Přední světová reklamní agentura WPP loni zvýšila zisk
Britská společnost WPP, která je třetí největší reklamní a marketingovou agenturou na světě, v loňském roce zvýšila hrubý zisk o 18 % na 473,4 milionu liber (708 mil. eur). Firma tvrdí, že vyhlídky pro letošní rok jsou dobré a dlouhodobý výhled je příznivý. Zisk překonal očekávání analytiků, kteří jej podle průzkumu firmy Reuters Research odhadovali v průměru na pouhých 436,1 milionu liber. Celkové tržby se zvýšily o zhruba pět procent na 4,1 miliardy liber.
Společnost WPP, která vlastní reklamní agentury Young & Rubicam a J. Walter Thompson, očekává, že celosvětové výdaje na marketingové a reklamní služby v letošním roce stoupnou minimálně o tři až čtyři procenta.
Analytici se domnívají, že trh s reklamou by letos mohl zažít skvělý rok, a to mimo jiné díky olympijským hrám, mistrovství Evropy ve fotbale a vysokým politickým reklamním výdajům před prezidentskými volbami ve Spojených státech, napsala agentura Reuters.