Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Potravinářská firma Oetker bude největším výrobcem piva v Německu

Redakce MAM16. 2. 2004

Německá potravinářská skupina Oetker uzavřela dohodu o koupi pivovaru Brau und Brunnen, který doplní její divizi Radeberger Gruppe. Firma to oznámila s tím, že se díky této transakci, která ještě musí být schválena německými regulačními orgány, stane největším výrobcem piva v Německu.
Společnost uvedla, že se dohodla na koupi 61,7procentního podílu od HypoVereinsbank za 220 milionů eur. Cílem firmy je získat celkem 75 procent akcií firmy Brau und Brunnen, která vlastní například značky Schultheiss a Jever.
Podíl společnosti Oetker na německém trhu s pivem se díky převzetí Brau und Brunnen zvýší na 15 procent, a firma tak předstihne dosavadní jedničku Interbrew. Ta má tržní podíl zhruba 11 procent poté, co během uplynulých dvou let převzala tradiční bavorské značky Spaten, Franziskaner a Löwenbrau a značku Beck’s.
Spotřeba piva v Německu již řadu let klesá. Pivovary, které se snaží udržet si své skromné zisky, jsou tak čím dál více tlačeny ke slučování svých operaci, napsala agentura AP.
Celková produkce piva v Německu v loňském roce navzdory horkému letnímu počasí klesla o 2,1 procenta na 105,5 milionu hektolitrů. Výroba se snížila již čtvrtým rokem za sebou a po osmé za posledních deset let. Prodej 1280 německých pivovarů negativně ovlivňuje hlavně stárnoucí populace a nová záloha na plechovky, kterou vláda loni zavedla.
Produkce piva v Německu stabilně klesá od poloviny 90. let, kdy pivovary vyprodukovaly více než 115 milionů hektolitrů. Země však v poměru spotřeby piva na hlavu stále zůstává největším konzumentem za Českou republikou a Irskem. V Německu se vyrábí kolem 5000 značek piva.

×

TNS Factum: Před zvýšením TV poplatků dají lidé přednost reklamě

Starší článek

Novináři francouzského veřejnoprávního rozhlasu skončili stávku

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: ADC Czech Republic

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20213. 3. 2021
Sport

FC Viktorie Plzeň dál spolupracuje s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více