Poslední Politické harašení vidělo 2,8 mil. lidí, TýTý 1,5 mil.

24. 2. 2004 09:02

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Pořad Politické harašení… úplně jinak sledovalo v sobotu večer na televizi Nova 2,8 milionu lidí. Byl o něj větší zájem než o slavnostní vyhlášení televizních cen TýTý, které vysílal první program České televize (ČT). Předávání zakřivených zrcadel z dílny Kurta Gebauera nejoblíbenějším televizním osobnostem zhlédlo 1,5 milionu dospělých. Vyplynulo to z informací ČT a Nova na základě peoplemetrového měření sledovanosti.
Komerční televize Nova tak měla v sobotu večer podíl na sledovanosti 62 procent a ČT1 25 procent. Prima si z tržního koláče ukrojila devět procent.
Pořad Politické harašení… úplně jinak byl pro Novu symbolickým rozloučením s hercem Miroslavem Šimkem, uvedl mluvčí televize Dan Plovajko. Šimek zemřel před týdnem. Kvůli těžké nemoci se již nemohl zúčastnit natáčení posledního dílu, a Nova se proto rozhodla odvysílat scénky z loňského roku a srovnat tehdejší předpovědi hlavních aktérů, Šimka a Zuzany Bubílkové, se současnou politickou realitou. Politické harašení patřilo k nejoblíbenějším zábavním pořadům Novy.
Největší část divácké obce TýTý byla z řad lidí s vyššími příjmy, zájem o slavnostní předávání cen rostl i s věkem, ale také s vyšším vzděláním. Uvedl to tiskový mluvčí České televize Martin Krafl. Ceny TýTý v sobotu dostávaly nejoblíbenější televizní tváře ve dvanácti kategoriích. Absolutním vítězem se stal moderátor Marek Eben, který v této divácké anketě získal nejvíce hlasů.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.