Poslední analogové frekvence

16. 2. 2004 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Poslední analogové frekvence
Britský regulátor rozhlasového a televizního vysílání Ofcom chce v příštích dvou letech nabídnout až 35 nových FM frekvencí k provozování rozhlasového vysílání. Časopis Mediaweek předpokládá, že o ně bude velký zájem, protože se jedná o poslední velkou nabídku frekvencí v pásmu FM před ukončením analogového vysílání po roce 2010. „Ačkoli se mluví o digitalizaci, posluchači i zadavatelé preferují analogové stanice,“ řekl šéf prodeje rozhlasu agentury MindShare Howard Bareham.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.