Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Portály Seznam a Centrum si budou konkurovat při prodeji aut

Redakce MAM18. 2. 2004

Přední tuzemské internetové portály Seznam a Centrum si budou konkurovat v nabídce nových a ojetých automobilů přes internet. Co do návštěvnosti menší portál Centrum dnes spustil provoz svých stránek Automix. Seznam, jednička na trhu, počítá s komerčním zahájením provozu svého webu Sauto pravděpodobně od března.
Automix vznikl spojením dvou stránek na Centrum.cz pod názvem Auto a Autobazar. Vedle databáze 176 autobazarů, servisů a prodejců nabízí technické i cenové parametry 4700 aut a 250 testů nových vozů. Server bude také nabízet nové testy, aktuální články, novinky a praktické informace. Centrum v lednu navštívilo 1,1 milionu lidí, což z něj činí druhý nejnavštěvovanější portál.
Seznam se chce podle prvních neoficiálních informací více zaměřit na samotný prodej ojetých i nových aut a úzkou spolupráci s velkými autobazary a prodejci. Součástí nabídky bude i inzerce od soukromých osob. Server Sauto spoléhá na vysokou návštěvnost mateřského Seznamu, na který například v lednu zabrousilo 2,6 milionu lidí. Stránky by měly být propojeny vedle Seznamu ještě s dalším nejmenovaným partnerem.
Provozovatelé Automixu očekávají, že do konce roku stránky získají 140 000 pravidelných uživatelů. Centrum.cz Auto mělo v lednu 71 000 návštěvníků. Automix by se tak dostal na druhé místo mezi stránkami s automobilovou tématikou. Na vrchol žebříčku by se mělo podle odhadů tvůrců i konkurence dostat Sauto. Předchůdce Sauta, Seznam Auto, navštěvovalo kolem 170 000 lidí měsíčně. Mezi další stránky s podobnou tématikou patří server Auto.cz nebo web největšího tuzemského bazaru AAA Auto, které měsíčně navštíví kolem 120 000 lidí.

×

Březnová konference o PR přiblíží zkušenosti z oboru ve světě

Starší článek

ČT1 se na televizním trhu minulý týden vrátila před Primu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Online market Tomato.cz vsadí na ceny i nabídku netradičních potravin

Do rychle rostoucího segmentu online prodeje a rozvozu potravin a drogerie vstupuje nový hráč, který chce vyzvat dosavadní hegemony Rohlik.cz…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více