Poplatky od všech

2. 2. 2004 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Behavio otestovalo Habánské zákony od WMC Grey a hokejový spot Komerční banky od VCCP Prague

Agentura Behavio již tradičně otestovala dvě nejúspěšnější reklamy měsíčního kola Souboje spotů. V březnovém klání uspěly Habánské sklepy a Komerční banka. O tom, s čím uspěly u diváků, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2024.

Reklama
SDG

TITULEK: Poplatky od všech
Poslanec Petr Pleva (ODS) navrhl nový systém výběru koncesionářských poplatků. Podle něj by je měly platit všechny domácnosti bez ohledu na vlastnictví rozhlasového přijímače nebo televize. Stávající výše poplatku by se tak neměnila. Vládní novela zákona o koncesionářských poplatcích je však chce zvýšit ze 75 na 95 korun za televizi a z 37 na 45 korun za rozhlas. Do druhého čtení se novela dostane na únorové schůzi parlamentu. „Jestli se poplatek nezvýší, začne se nezvratný proces zániku České televize,“ varoval poslance člen Rady ČT Petr Uhl.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení