Playboy ohlásil ztrátu kvůli soudnímu sporu

12. 2. 2004 09:02

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Americká mediální společnost Playboy Enterprises Inc, která je známá především stejnojmenným pánským časopisem, prohloubila v posledním čtvrtletí loňského roku ztrátu kvůli mimořádnému poplatku spojenému s vypořádáním soudního sporu. Čistá ztráta za tři měsíce do konce prosince 2003 stoupla na 6,7 milionu USD z předloňských srovnatelných čtyř milionů USD.
Ztráta na akcii vzrostla na 26 centů z 16 centů v období říjen až prosinec 2002. Společnost musela v posledním čtvrtletí zaúčtovat poplatek 8,5 milionu USD spojený s urovnáním sporu se softwarovou firmou Logix Development. Bez zahrnutí tohoto poplatku by Playboy vykázal zisk 1,8 milionu USD, čili pět centů na akcii.
Příjmy společnosti, která vlastní několik televizních kanálů, produkuje kazety pro domácí video a DVD a provozuje internetové stránky, se zvýšily o 24 procent na 91,1 milionu USD. Tržby divize zábavy, která zahrnuje příjmy televizních kanálů a prodej videa a DVD, stouply o 14 procent na 36,33 milionu USD. Obrat vydavatelské divize se zvýšil o 26 procent na 36,8 milionu USD.
Playboy současně zvýšil odhad růstu provozního zisku pro letošní rok. Podle nových očekávání se má provozní zisk vyšplhat na 33 milionů USD, původně firma čekala zisk 30 milionů USD. Firma také letos počítá s čistým ziskem i ziskem na akcii, napsala agentura Reuters.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.