Pán prstenů: Návrat krále je počtvrté v čele návštěvnosti kin

12. 2. 2004 13:02

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.




Závěrečný díl Tolkienovy filmové trilogie Pán prstenů s podtitulem Návrat krále je už počtvrté v čele návštěvnosti českých kin. Podle informací Unie filmových distributorů ho o víkendu zhlédlo více než 52 000 filmových fanoušků, kteří v pokladnách nechali téměř šest milionů korun. Během jednoho měsíce má na kontě už půl milionu diváků, tržby přesáhly 56 milionů korun.


Potřetí obsadilo druhé místo pokračování Kleinových „básníků“, za nímž už tradičně skončila Troškova lidová komedie Kameňák 2. Zatímco snímek Jak básníci neztrácejí naději zhlédlo celkem 156 000 příznivců příhod doktora Štěpána Šafránka a jeho lásek i kamarádů, za druhým dílem Kameňáku přišlo za stejnou dobu do kin 132 000 lidí. Na desátém místě aktuální tabulky návštěvnosti skončil jako zvláštní akce regionální Febiofest – na Moravě se umístil pátý a v Brně dokonce čtvrtý.


Na Oscara nominované Želary producenta a režiséra Ondřeje Trojana jsou jedenácté. Barvy domácí kinematografie v tabulce hájí ještě Marhoulův Mazaný Filip na místě šestnáctém.


ČR – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 29. ledna 2004


PRAHA – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 29. ledna 2004


BRNO – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 29. ledna 2004


MORAVA – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 29. ledna 2004



Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.