Outdoor a Akzent slučují

2. 2. 2004 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Outdoor a Akzent slučují
V souvislosti se vznikem holdingu EPA, zastřešujícího aktivity rakouských outdoorových uskupení Aussenwerbung a Heimatwerbung (viz. M&M 49/03), probíhá nyní také slučování akvizic obou subjektů v zemích střední a východní Evropy. Firma Outdoor Akzent Ankündigungsgesellschaft se sídlem ve Vídni přejímá řízení dcer v Maďarsku, ČR, Slovensku, Polsku, Srbsku, Chorvatsku, Makedonii a Bulharsku. Sloučené regionální subjekty mají nést do budoucna jednotný název Outdoor Akzent. Nesloučené společnosti jsou aktivní už pouze v ČR a Maďarsku.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.