Orion segmentuje koledníky

2. 2. 2004 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

TITULEK: Orion segmentuje koledníky
Výrobce cukrovinek Nestlé Česko chystá pro svou značku Orion systematický atak na velikonoční období. Pro tuto příležitost připravuje specifické produkty pro tři cílové skupiny: koledníky děti, koledníky muže a pro ženy. Speciálně v případě mužů firma spolupracuje s výrobcem lihovin Stock Plzeň-Božkov a uvádí na trh „Fernet Stock panák“ od Orionu, tedy čokoládu plněnou fernetem. Vedle toho k mužům míří i klasické rumové pralinky, peprmintová čokoláda After Eight aj. Pro děti je určen balíček „Orion velikonoční pomlázka“ a několik novinek v čele s „Nesquick dárkovým balíčkem“, řada inovací se pak váže k lentilkám. V případě žen vychází Orion z tradice svátečních návštěv a i pro tuto cílovou skupinu připravil několik novinek.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.