Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Organizační výbor hokejového MS má zajistit ČT optimální podmínky

Redakce MAM17. 2. 2004

Organizační výbor hokejového mistrovství světa, které se na přelomu dubna a května uskuteční v České republice, musí zajistit optimální podmínky pro Českou televizi. Zástupci Mezinárodní hokejové federace (IIHF) i jejího marketingového partnera společnosti Infront totiž na pražském jednání dali podle informací ČTK za pravdu televizním pracovníkům v jejich sporu s akciovou společností Sazka.
Sazka je vlastníkem nové víceúčelové haly, jež bude hostit hlavní část šampionátu. Zástupci ČT, kteří budou vyrábět signál i pro další partnerské televize, nesouhlasili například s umístěním několika kamer v aréně. V projektu majitele haly jsou podle televize nevhodně postaveny.
Jádrem sporu však jsou však i tradiční přítomnost vozu jednoho z hlavních sponzorů šampionátu automobilky Škoda a přenos signálu přes centrálu dceřiné společnosti loterijní společnosti Kabelu plus, což představitelé Sazky z bezpečnostních důvodů požadují.
Žádná ze stran se však zatím k jednáním nechtěla oficiálně vyjádřit. “Je to spíše otázka pro organizační výbor mistrovství. Pokud uznáme za vhodné, vyjádříme se k tomu během zítřka,” řekl tiskový mluvčí Sazky Zdeněk Zikmund. Představitelé České televize uvedli, že se jednalo o další z řady běžných setkání.
Zástupci organizačního výboru však o celé situaci mimořádně jednali večer i s generálním ředitelem Sazky Alešem Hušákem. Tomu byl přítomen i šéf marketingu IIHF Kimmo Leinonen, který je v těchto dnech v České republice na inspekční cestě společně s dalšími činovníky jednotlivých mezinárodních televizních stanic.

×

Škoda Auto dnes vyrobila miliontou octavii

Starší článek

Disney odmítl nabídku na převzetí od Comcastu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více