Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Odborníci ocenili Čedok jako nejlepší cestovní kancelář v ČR

Redakce MAM16. 2. 2004

Cestovní kancelář Čedok získala cenu odborného časopisu TTG Czech Republic pro nejlepší cestovní kancelář v ČR. Ceny Czech Travel Awards v 17 kategoriích udělil časopis počtvrté. V prvním ročníku zvítězil Fischer, předloni ho z první příčky vyřadil Firo-Tour. Loni se Fischer do čela opět vrátil.
O výsledcích ankety rozhodovaly hlasy odborníků z cestovního ruchu. Své ceny letos poprvé udělovala také vládní agentura CzechTourism. Ocenění předal na veletrhu cestovního ruchu Holiday World ministr pro místní rozvoj Pavel Němec.
CK Čedok byla v anketě TTG vyhodnocena stejně jako loni také za nejlepší incomingovou CK, která pořádá do ČR zájezdy pro zahraniční turisty. Nejkooperativnější cestovní kanceláří v oblasti pořádání domácích zájezdů se stal Atis. Nejlepším pořadatelem zájezdů do Evropy se stal Firo-Tour. Zájezdy do Ameriky organizuje nejlépe Eso Travel, který získal také cenu pro nejlepšího touroperátora pro Asii. Cenu za nejlepší zájezdy do Afriky a na Blízký východ získal stejně jako loni Exim Tours.
Nejlepší autobusovou společností byl vyhlášen Bohemia Euroexpress International. Z firem na pronájem aut vyhrála opět společnost Hertz. Cenu v kategorii letecká společnost získaly znovu ČSA. Nejlepším hotelem v ČR se stal pražský Marriott, řetězcem roku je síť hotelů Orea.
Nejlepší národní turistickou centrálou je rakouský Österreich Werbung, nejlepší destinací byl vyhlášen Egypt a nejlepším rezervačním systémem je každoročně Amadeus. Novinkou letos byla cena pro region nebo město v České republice, kterou získala Praha. Nejlepší pojišťovnou se stala Evropská cestovní pojišťovna.
CzechTourism ocenil prezidentku sdružení restaurací Ho.Re.Ka Miroslavu Luprichovou a prezidenta Národní federace hotelů a restaurací Romana Vacha jako osobnosti, které pomohly odstraňovat překážky rozvoje turismu v ČR. Především ocenil jejich přispění ke vzniku oficiální jednotné klasifikace hotelů. Cenu za destinační management získala Jitka Zikmundová a Zdeňka Flašková z Českého Krumlova za úspěšnou propagaci regionu.
Cenu za motivační nástroj pro návštěvu regionu získalo Sdružení Český ráj za organizaci propagačních dní v hypermarketech. Za doplnění nabídky turistických produktů si cenu odnesla Ivana Vopálková z Kutné Hory za přípravu cyklistických zájezdů pro cestovní kanceláře.

×

Tiskový mluvčí české pobočky Citibank končí

Starší článek

Nervozita dělí tiskový trh

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více