Novou reklamní agenturou Telecomu bude Young&Rubicam
Novou reklamní agenturou Českého Telecomu bude firma Young&Rubicam, která nahradí společnost Grey. Pro zajišťování aktivit, které zahrnují zejména přímý marketing a podporu prodeje, vybrala firma agenturu Ogilvy One, uvedl mluvčí Vladan Crha. Telecom ročně na reklamu a propagaci vynaloží kolem 200 milionů korun.
“Naše marketingová komunikace nebude již tolik o značce, ale zaměří se na produkty a jejich přínos pro zákazníky. Hlavním úkolem vybraných agentur bude tedy zejména podpora služeb, které chceme v tomto roce rozvíjet nebo nově uvádět na trh,” uvedl marketingový ředitel Telecomu David Duroň.
O vítězích výběrového řízení rozhodla zejména kreativita zpracovaných návrhů a porozumění potřebám klienta. Telecom ve středu rovněž oznámil novou mediální agenturu, kterou se stala společnost mediaedge.cia. Ta nahradila agenturu Carat.
Telecom provozuje kolem 3,6 milionu pevných linek a od prosince ovládá 100 procent v mobilním operátoru Eurotel.