Nivea jde do fitness center

16. 2. 2004 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Nivea jde do fitness center
Po nedávném zprovoznění celorepublikové sítě reklamních stojanů ve vysokých školách rozšířila společnost Czech Indoor Media (CIM), provozující sítě Boomerang Media, svou nabídku o síť Fitness. Stávající plochy Fit Poster (prosvětlený CLV) a Fit Silver Line (formát A3 v šatnách) doplňuje tzv. Fit B1 Poster. V současnosti jde o 167 neprosvětlených nosičů o rozměrech 100 x 70 cm, umístěných v interiérech fitness center v 16 největších městech ČR. „Prvním zadavatelem využívajícím novinku a také speciální projekt instalace samolepek v šatnách fitness center uvnitř i vně skříněk je společnost Beiersdorf, propagující nové výrobky z řady Nivea Deo pro ženy i muže,“ uvedla marketingová manažerka CIM Petra Štelcová.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.