TITULEK: Nivea jde do fitness center
Po nedávném zprovoznění celorepublikové sítě reklamních stojanů ve vysokých školách rozšířila společnost Czech Indoor Media (CIM), provozující sítě Boomerang Media, svou nabídku o síť Fitness. Stávající plochy Fit Poster (prosvětlený CLV) a Fit Silver Line (formát A3 v šatnách) doplňuje tzv. Fit B1 Poster. V současnosti jde o 167 neprosvětlených nosičů o rozměrech 100 x 70 cm, umístěných v interiérech fitness center v 16 největších městech ČR. „Prvním zadavatelem využívajícím novinku a také speciální projekt instalace samolepek v šatnách fitness center uvnitř i vně skříněk je společnost Beiersdorf, propagující nové výrobky z řady Nivea Deo pro ženy i muže,“ uvedla marketingová manažerka CIM Petra Štelcová.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).