Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

News Corp. zaznamenala v druhém čtvrtletí nárůst zisku

Redakce MAM12. 2. 2004

Mediální koncern News Corp. vykázal ve druhém čtvrtletí svého fiskálního roku (říjen- prosinec) čistý zisk 361 milionů dolarů. V meziročním porovnání se výsledek zlepšil o 51 procent, uvedl majitel filmového studia 20th Century Fox nebo novin New York Post.
Za nárůstem stojí především divize periodického tisku a kabelové televize. Agentura Reuters uvedla, že zisk News Corp meziročně rostl již osm čtvrtletí po sobě.
Společnost, kterou vlastní mediální magnát Rupert Murdoch, zaznamenala i růst obratu o 19 procent na 5,6 miliardy dolarů. Zisk na akcii dosáhl 27 centů a téměř naplnil očekávání analytiků, kteří očekávali zisk 28 centů na akcii.
Do výsledků ještě nepromluvila největší americká satelitní televize DirecTV, kterou Murdoch získal na konci loňského roku. Až v prosinci News dostala povolení amerických regulátorů k jejímu převzetí.
Další Murdochova společnost, síť televizních kanálů Fox Entertainment, podle dnešních výsledků vytvořila ve druhém čtvrtletí zisk 330 milionu dolarů. Zaznamenala tak růst o 17 procent. O šest procent v posledních třech měsících kalendářního roku vzrostly i tržby Foxu, které dosáhly 3,4 miliardy amerických dolarů. Jako hlavní důvod růstu tržeb zástupci společnosti uvedli vyšší sledovanost zpravodajského kanálu Fox News.

×

Valašskomeziříčská radnice připravuje vyhlášku o reklamě

Starší článek

Čtvrtletní zisk Walt Disney prudce vrostl

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více