Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Německé vydavatelství Axel Springer loni zdvojnásobilo zisk

Redakce MAM26. 2. 2004

Největší německé vydavatelství novin Axel Springer v loňském roce zdvojnásobilo čistý zisk na 130,2 milionu eur. Oznámila to firma, která působí rovněž v České republice, a dodala, že kompenzovala slabou poptávku na německém trhu s reklamou snížením nákladů.
Zisk bez zahrnutí úroků, zdanění, odpisů a prodejů aktiv se především díky pokračující restrukturalizaci a stabilizaci tržeb u klíčových aktivit také téměř zdvojnásobil na 196,8 milionu eur. Společnost, která je vydavatelem nejprodávanějšího evropského bulvárního časopisu Bild, však varovala před tím, že v letošním roce by mohl zisk klesnout kvůli počátečním ztrátám u nových velkých projektů.
Společnost v loňském roce začala v Polsku vydávat svůj první zahraniční deník ve snaze posílit mezinárodní tržby. List Fakt se již stal nejprodávanějším deníkem v Polsku, které je největší ekonomikou střední Evropy.
Celkové tržby společnosti loni klesly na 2,43 miliardy eur z 2,78 miliardy v předchozím roce poté, co firma prodala řadu aktiv, včetně vydavatelství knih, které koupil domácí konkurent Bertelsmann. Firma uvedla, že navrhne zvýšení dividendy na 1,20 eura z předchozích 0,65 eura na akcii, píše agentura Reuters.
Společnost Springer v České republice vydává časopisy Playboy, Svět Motorů, Auto Profi, Auto Tip, Auto Exclusive, F1 Racing, Hokej, Popcorn a Top Magazín pro dívky. Firma v prosinci uvedla, že hodlá zrychlit expanzi na východě Evropy, zejména v Česku, Polsku a Maďarsku. Springer se expanzí snaží vyrovnat s přetrvávajícím poklesem německého reklamního trhu.

×

GfK připravuje audiometry na měření zájmu o elektronická média

Starší článek

McDonald’s bude sponzorem olympiády do roku 2012

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Video: Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Clio Entertainment Awards jsou po roční přestávce otevřené pro přihlášky

Po „pauze“ v loňském pandemickém roce přijímá přihlášky soutěž pro marketingové projekty z filmového, televizního a herního průmyslu.
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Bank of America využije virtuální realitu k zaměstnaneckým lekcím

Po několika letech a miliardách investovaných dolarů ze strany velkých hráčů do vývoje VR, se konečně začínají tyto zařízení více prosazovat.
7. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více