Nejprodávanějším slovenským listem Nový čas
Nejprodávanějším slovenským deníkem je podle sdružení vydavatelů periodického tisku ABC dlouhodobě Nový čas, následovaný listy Pravda a Sme. Nejnavštěvovanějšími slovenskými internetovými doménami jsou podle údajů společnosti TNS zoznam.sk, post.sk a azet.sk.
V prosinci 2003 se podle auditu sdružení ABC nejlépe prodávaly deníky Nový čas (v průměru 179.588 prodaných výtisků denně), Pravda (90.864) a Sme (74.079). Následovaly maďarsky psaný list Új Szó (26.528) a deník Národná Obroda (14.202). Další celostátní deníky Šport, Hospodárske noviny a Nový deň údaje neposkytují. Vydavatel listu Sme, společnost Petit Press, vydává kromě Új Szó také regionální deníky Korzár, jichž se prodalo v průměru 29.203 kusů.
Na trhu s deníky došlo za několik posledních měsíců ke změně a například listy Pravda, Sme a Hospodárske noviny začaly v celostátních televizích ve větší míře oslovovat možné čtenáře prostřednictvím reklamních kampaní.
Mezi týdeníky v listopadu podle ABC vedly Plus 7 dní (203.145 prodaných výtisků), Život (139.291) a Eurotelevízia (132.429). Následovaly týdeníky Slovenka (76.377), Šarm (72.176), Telemagazín (63.645), maďarsky psaný Vásarnap (36.459) a TV Oko (12.268). Další významné slovenské týdeníky Markíza a Formát údaje sdružení ABC neposkytují.
Nejvyšší návštěvnost z 545 internetových serverů s doménou .sk, které v prosinci monitorovala společnost TNS, měla stránka zoznam.sk (424.904 unikátních návštěvníků), následovaná doménami post.sk (244.069), azet.sk (226.380), sme.sk (208.052) a szm.sk (202.218). Podle TNS si v prosinci sledované stránky s doménami .sk prohlédlo celkově 984.635 unikátních návštěvníků, což bylo o 17.349 méně než v předchozím měsíci.