Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Nejprodávanějším slovenským listem Nový čas

Redakce MAM4. 2. 2004

Nejprodávanějším slovenským deníkem je podle sdružení vydavatelů periodického tisku ABC dlouhodobě Nový čas, následovaný listy Pravda a Sme. Nejnavštěvovanějšími slovenskými internetovými doménami jsou podle údajů společnosti TNS zoznam.sk, post.sk a azet.sk.
V prosinci 2003 se podle auditu sdružení ABC nejlépe prodávaly deníky Nový čas (v průměru 179.588 prodaných výtisků denně), Pravda (90.864) a Sme (74.079). Následovaly maďarsky psaný list Új Szó (26.528) a deník Národná Obroda (14.202). Další celostátní deníky Šport, Hospodárske noviny a Nový deň údaje neposkytují. Vydavatel listu Sme, společnost Petit Press, vydává kromě Új Szó také regionální deníky Korzár, jichž se prodalo v průměru 29.203 kusů.
Na trhu s deníky došlo za několik posledních měsíců ke změně a například listy Pravda, Sme a Hospodárske noviny začaly v celostátních televizích ve větší míře oslovovat možné čtenáře prostřednictvím reklamních kampaní.
Mezi týdeníky v listopadu podle ABC vedly Plus 7 dní (203.145 prodaných výtisků), Život (139.291) a Eurotelevízia (132.429). Následovaly týdeníky Slovenka (76.377), Šarm (72.176), Telemagazín (63.645), maďarsky psaný Vásarnap (36.459) a TV Oko (12.268). Další významné slovenské týdeníky Markíza a Formát údaje sdružení ABC neposkytují.
Nejvyšší návštěvnost z 545 internetových serverů s doménou .sk, které v prosinci monitorovala společnost TNS, měla stránka zoznam.sk (424.904 unikátních návštěvníků), následovaná doménami post.sk (244.069), azet.sk (226.380), sme.sk (208.052) a szm.sk (202.218). Podle TNS si v prosinci sledované stránky s doménami .sk prohlédlo celkově 984.635 unikátních návštěvníků, což bylo o 17.349 méně než v předchozím měsíci.

×

Nova minulý týden na trhu posílila

Starší článek

Google je nejlepší značka světa, tvrdí průzkum

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Video: Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Clio Entertainment Awards jsou po roční přestávce otevřené pro přihlášky

Po „pauze“ v loňském pandemickém roce přijímá přihlášky soutěž pro marketingové projekty z filmového, televizního a herního průmyslu.
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Bank of America využije virtuální realitu k zaměstnaneckým lekcím

Po několika letech a miliardách investovaných dolarů ze strany velkých hráčů do vývoje VR, se konečně začínají tyto zařízení více prosazovat.
7. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více