Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Nejčtenější je opět Blesk, nejposlouchanější Radiožurnál

Redakce MAM5. 2. 2004




Deník Blesk byl ve druhém pololetí loňského roku nejčtenějším celostátním deníkem. Vyplývá to z aktuálních výsledků výzkumu Media projekt. Vedoucí místo v poslechovosti rádií obhájil Radiožurnál.


Oproti posledním údajům za období 1. 4. až 30. 9. 2003 nedošlo ve druhém pololetí v pořadí čtenosti celostátních deníků k žádným změnám. Nejčtenější je stále Blesk, který v uvedeném období četlo 1,371 mil. obyvatel. Následuje Mladá fronta Dnes (1,150 mil.), Právo (612 tis.), Lidové noviny (314 tis.), Sport (282 tis.), Hospodářské noviny (228 tis.) a Haló noviny (46 tisíc).


V regionálních denících si výrazněji pohoršily Středomoravské a východomoravské deníky Bohemia, naopak více poskočila Rovnost. Nejčtenějšími regionálními deníky jsou stále Východočeské deníky Bohemia (228 tis.), následované Severočeskými deníky Bohemia (186 tis.).


V kategorii společenských časopisů vede stále Nedělní Blesk, který oproti posledním výsledkům zaznamenal nárůst 34 tis. čtenářů na celkových 804 tis. Na druhé místo se prodral Rytmus života (526 tis.), čímž na třetí pozici odsunul Týdeník Květy (521 tis.). Z časopisů pro ženy zůstává stále nejčtenější Vlasta.


V poslechovosti celoplošných rozhlasových stanic potvrdil první místo ČRo1-Radiožurnál (931 tis. posluchačů), v mezičtvrtletním srovnání je to však pokles o 30 tis. posluchačů. Podíl na trhu se tak Radiožurnálu snížil na 10,8 %. Na druhé místo se vyhoupla Frekvence 1 (847 tis.) s podílem na trhu 11,6 % a odsunula tak na třetí místo Rádio Impuls (837 tis.) a podíl na trhu 11,5 %. Nejposlouchanější regionální stanicí je opět Blaník (327 tisíc).


Výsledky Media projekt


-mav-

×

Bomba ve Slovenské televizi nenalezena

Starší článek

Rádia přes internet znají poslechovost

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: OAK

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více