MyDoom otestoval antivir

10. 2. 2004 11:02

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Příchod viru MyDoom v uplynulých dnech prověřil funkčnost nového antiviru NOD32 slovenské firmy Eset nasazeného portálem Seznam.cz. „Systém registruje za hodinu průměrně kolem 250 tisíc zpráv, jež okamžitě prověří, vyléčí a pokud jsou ´čisté´, doručí do schránky,“ rekapituluje mluvčí Seznam.cz Tomáš Fiala. Od nasazení systému 27. 1. bylo zkontrolováno 21,2 milionu příchozích zpráv, z nichž více než 24 % bylo zavirovaných. V době nejvyšší frekvence výskytu MyDoomu bylo napadení detekováno u 35 % mailů. Počet unikátních uživatelů emailové služby Seznamu z údajů iAuditu poprvé překročil hranici jednoho milionu loni v říjnu a nadále roste. Důvodem je podle Tomáše Fialy především probíhající reklamní kampaň na služby freemailu.

-sch-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.