Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Monika Hrubalová: Reklama rozšiřuje o fotografii

Redakce MAM9. 2. 2004


Jaký je scénář letošního veletrhu?
I když rozložení hal na Výstavišti je dané, snažíme se ucelit oborově celý veletrh, efektivně a účelně využít výstavních prostor. Logicky stejně jako loni i letos bude v levém křídle obor signmaking, v pravém křídle budou vystavovatelé z oboru POP a 3D reklama. Ve střední hale je umístěná nová sekce Digital Vision, společně s částí Polygrafu pre-pres a službami v polygrafickém průmyslu.
Na kamenné výstaviště je přistavená velká montovaná hala, tento rok o rozměru 800 metrů čtverečních. V současné době uvažujeme o jejím prodloužení, a to na základě velkého zájmu vystavovatelů. Budou v ní mít své místo odborná média, část polygrafie, která navazuje na střední halu, sekce kancelářské studio a firmy, které striktně nezapadají do žádné z uvedených nomenklatur, nebo se zabývají činností, která postihuje více oborů, a tak logicky chtějí být umístěné v části, již procházejí všichni návštěvníci veletrhu.
Ve foyer budou mít místo oficiálně podporované soutěže: Cena signmakingu, Duhový paprsek, Kalendář roku, Český direct, Hvězda 3D reklamy a Soutěž Océ Graphics Competition. Současně se zde bude nacházet část doprovodného programu pod názvem Reklamní kino Bison&Rose.
Co letošní novinky?
Zcela novou je právě sekce Digital Vision. Vidět, co se děje s fotografií v moderním reklamním průmyslu, je bezesporu motivující a zajímavé pro všechny profesionály. Vystavuje zde i řada fotobank, zájem fotografů setkat se s nimi je také značný. Možná by mohl někdo namítat, že je zde již zavedený veletrh fotografie. Nicméně našim záměrem není konkurovat, přebírat nápady, oslovovat širokou veřejnost nebo přebírat vystavovatele či vytvářet něco, – co již tady máme.
K letošním vystavovatelům patří společnosti jako Canon, Hewlett Packard, Minolta, Olympus nebo avizovaná účast společnosti Fujifilm se společností Dataline Technology.
Jaká se očekává účast ze zahraničí?
Zdá se, že v tomto roce je zastoupení zahraničních firem větší. Budou zastoupeny společnostmi z deseti zemí světa, z Ruska, Itálie, Slovenska, Německa, Polska, Portugalska, Španělska, Francie, Maďarska a Rakouska. Řada českých firem je však součástí nadnárodních koncernů a přináší také novinky ze zahraničí.
Jaký je odhadovaný počet vystavovatelů?
Očekáváme, že vystavujících firem bude kolem 330.
Chystáte nějaký doprovodný program?
Ano. Doprovodný program jsme si vyzkoušeli v podobě jednoho diskusního mola poprvé v roce 2002. O rok později jsme diskusní prostor rozšířili na dvě mola a zřídili rovněž prostor, který sloužil ke křtům knížek apod. Letos jsme strukturu diskusních míst nerozšiřovali, ale trochu pozměnili. Ve střední hale a pravém křídle budou probíhat diskuse pod uceleným názvem Forum Reklama, které volně navazují na podzimní konferenci Forum Media. Nejfrekventovanější místo – foyer, nese název Reklamní kino Bison & Rouse, a budou se promítat oceněné práce ze světových soutěží, například Cannes, Portorože, EFFI, Zlaté Pecky a Epicy. Také první den bude sloužit např. ke křtům knížek. Jednou z nich je i kniha Direct marketing od Lestera Wundermana, který se křtu osobně zúčastní.
Jaká je konkrétně koncepce doprovodného programu?
Tedy když jsme uvažovali o nové sekci Digital Vision, bylo nám od počátku jasné, že musíme také připravit odborné přednášky a semináře. Věříme, že se nám aspoň z části podařilo naše představy naplnit. První den se věnuje zejména reklamní fotografii a tomu, nakolik ovlivnila dějiny reklamy a co se s ní děje v současnosti. Den je postaven tak, že se v něm prolínají témata od historie fotografie přes právní a psychologické aspekty jejího použití až po kreativitu ve fotografii. Jednotlivým tématům se bude věnovat zejména profesor Vojtěchovský, dalšími přednášejícími a moderátory budou například Andrea Čapková, Filip Winter, zástupci reklamních agentur, představitelé fotobank a zadavatelé. Podrobný program naleznou čtenáři Marketing & Media v rámci oficiální pozvánky na veletrh nebo na webových stránkách veletrhu (www.reklama-fair.cz).
Kolik očekáváte letos účastníků?
Loni výstavu navštívilo kolem 11 tisíc návštěvníků. Letos počítáme s obdobnou návštěvností. To, co nás především zajímá, je struktura návštěvníků – tedy větší profilace.


10_Hrubalova_7.jpg ()


10_kostka polygraf.jpg ()
novinky. Letošní veletrh Reklama – Polygraf se rozroste o digitální technologie a fotografii, přičemž se zde představí klíčoví hráči.

×

Lucie v opeře je již dva týdny v čele domácí hitparády

Starší článek

Nova k desátému výročí změnila grafiku

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: Beneš&Michl

FC Viktorie Plzeň prodloužila spolupráci s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více