TITULEK: MindShare globální agenturou roku
Mediální agentura MindShare byla odborným týdeníkem Advertising Age vyhlášena celosvětovou mediální agenturou roku a získala ocenění Global Agency of the Year 2003. MindShare získal v loňském roce nejvíce nových klientů na mediálním trhu, a to v celkové hodnotě 2,1 miliardy dolarů, např. celosvětově Gillette, v USA společnosti Nextel, Burger King a Unilever či v Číně Motorolu a China Mobile. Podíl agentury MindShare na mediálním trhu tvoří v USA 12 %, v Evropě 9 % a v Asii 18 %. Celosvětově pracuje například pro klienty Ford, Nike, IBM či Kimberly-Clark. Agenturou roku v USA pak časopis vyhlásil společnost Starcom MediaVest Group, které se letos podařilo získat rozpočet Coca-Coly.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).