MindShare globální agenturou roku

16. 2. 2004 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: MindShare globální agenturou roku
Mediální agentura MindShare byla odborným týdeníkem Advertising Age vyhlášena celosvětovou mediální agenturou roku a získala ocenění Global Agency of the Year 2003. MindShare získal v loňském roce nejvíce nových klientů na mediálním trhu, a to v celkové hodnotě 2,1 miliardy dolarů, např. celosvětově Gillette, v USA společnosti Nextel, Burger King a Unilever či v Číně Motorolu a China Mobile. Podíl agentury MindShare na mediálním trhu tvoří v USA 12 %, v Evropě 9 % a v Asii 18 %. Celosvětově pracuje například pro klienty Ford, Nike, IBM či Kimberly-Clark. Agenturou roku v USA pak časopis vyhlásil společnost Starcom MediaVest Group, které se letos podařilo získat rozpočet Coca-Coly.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.