Microsoft odstraní ze servisu MSN reklamní okna

13. 2. 2004 14:02

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Ležák Gambrinus 12 se představuje s kampaní „Zralci na chmelu“

Ze stínu desítky vystupuje ležák Gambrinusu s kampaní od agentury McCann Prague a spoty od Boogie Films.

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Americká softwarová společnost Microsoft se rozhodla zakročit proti všudypřítomným reklamním okénkům, neustále vyskakujícím na uživatele internetu. Microsoft do léta odstraní tyto reklamy ze svého internetového portálu MSN po celém světě, oznámila firma.
Softwarový gigant se řídi výsledky interního průzkumu, který odhalil, že zákazníci jsou stále nespokojenější s nabídkami, které se objevují na monitoru ve chvíli, kdy uživatel vstoupí na některé stránky MSN. Microsoft se proto rozhodl, že tyto formáty přestane inzerentům prodávat.
Zákaz prodeje reklam na vyskakujících „pop-up“ okénkách bude nejprve platit pro Británii, skandinávské země a Belgii. V příštích měsících se rozšíří na ostatní oblasti, uvedla firma.¨V USA začala MSN s praxí neprodávání reklam na konci loňského roku.
MSN, která se sama označuje za nejpopulárnější webový portál, na světě, je zatím poslední internetovou firmou, která zakazuje obtěžující reklamní formát. Loni začal tyto reklamy blokovat americký servis AOL. Úder Microsoftu přichází ve chvíli, kdy reklama, životodárný zdroj většiny internetového podnikání, prožívá po těžké krizi renesanci. Inzerenti a internetová média se nyní snaží vyvinout alternativy k dosavadním formátům, uvedla agentura Reuters.

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení