Americká softwarová společnost Microsoft se rozhodla zakročit proti všudypřítomným reklamním okénkům, neustále vyskakujícím na uživatele internetu. Microsoft do léta odstraní tyto reklamy ze svého internetového portálu MSN po celém světě, oznámila firma.
Softwarový gigant se řídi výsledky interního průzkumu, který odhalil, že zákazníci jsou stále nespokojenější s nabídkami, které se objevují na monitoru ve chvíli, kdy uživatel vstoupí na některé stránky MSN. Microsoft se proto rozhodl, že tyto formáty přestane inzerentům prodávat.
Zákaz prodeje reklam na vyskakujících „pop-up“ okénkách bude nejprve platit pro Británii, skandinávské země a Belgii. V příštích měsících se rozšíří na ostatní oblasti, uvedla firma.¨V USA začala MSN s praxí neprodávání reklam na konci loňského roku.
MSN, která se sama označuje za nejpopulárnější webový portál, na světě, je zatím poslední internetovou firmou, která zakazuje obtěžující reklamní formát. Loni začal tyto reklamy blokovat americký servis AOL. Úder Microsoftu přichází ve chvíli, kdy reklama, životodárný zdroj většiny internetového podnikání, prožívá po těžké krizi renesanci. Inzerenti a internetová média se nyní snaží vyvinout alternativy k dosavadním formátům, uvedla agentura Reuters.
Komunikaci skupiny Direct nově vede Jitka Pajurková
Na nově vytvořenou pozici Lídr komunikace skupiny Direct family nastupuje Jitka Pajurková, která se postará o Direct pojišťovnu, Direct auto, Fidoo, Birne či Direct nadaci.