MF definuje noviny

16. 2. 2004 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Koncept Nature Positive – od myšlenky k akci

Den Země je ve společnosti Mattoni 1873 každý den, sahá od cirkularity a snižování uhlíkové stopy až k obraně biodiverzity.

Reklama
SDG

TITULEK: MF definuje noviny
Ministerstvo financí připravilo pozměňovací návrh k zákonu o DPH, kterým vymezuje, co se rozumí pod pojmem noviny. „Novinami se pro účely tohoto zákona rozumí deníky a zpravodajské periodické tiskoviny vydávané nejméně 2x ročně pod stejným názvem a v úpravě pro typické, bez pevného spojení jednotlivých listů,“ říká se v návrhu. Znamená to, že deníky a tiskoviny, které vycházejí minimálně dvakrát do roka a jejichž vazba není sešitá, by měly zůstat v 5% sazbě, pokud neobsahují více než 50 % reklamy. Přijetím tohoto pozměňovacího návrhu došlo k zamítnutí navržené legislativně-technické úpravy UVDT, aby se pojem „noviny“ v pozměňovacím návrhu k zákonu změnil na pojem „periodický tisk“, který je definován v tiskovém zákoně. Touto změnou by došlo ke stejnému zařazení novin a časopisů do snížené sazby DPH, pokud by neobsahovaly více než 50 % reklamy.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.