TITULEK: MF definuje noviny
Ministerstvo financí připravilo pozměňovací návrh k zákonu o DPH, kterým vymezuje, co se rozumí pod pojmem noviny. „Novinami se pro účely tohoto zákona rozumí deníky a zpravodajské periodické tiskoviny vydávané nejméně 2x ročně pod stejným názvem a v úpravě pro ně typické, bez pevného spojení jednotlivých listů,“ říká se v návrhu. Znamená to, že deníky a tiskoviny, které vycházejí minimálně dvakrát do roka a jejichž vazba není sešitá, by měly zůstat v 5% sazbě, pokud neobsahují více než 50 % reklamy. Přijetím tohoto pozměňovacího návrhu došlo k zamítnutí navržené legislativně-technické úpravy UVDT, aby se pojem „noviny“ v pozměňovacím návrhu k zákonu změnil na pojem „periodický tisk“, který je definován v tiskovém zákoně. Touto změnou by došlo ke stejnému zařazení novin a časopisů do snížené sazby DPH, pokud by neobsahovaly více než 50 % reklamy.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?