Mediaprint a WAZ ustupují od arbitráže

2. 2. 2004 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Mediaprint a WAZ ustupují od arbitráže
Distribuční společnost Mediaprint & Kapa a její bývalý majoritní vlastník, německá společnost WAZ, upustily od svého záměru žalovat český stát u mezinárodní arbitráže. V rozhovoru pro M&M to řekl Ivan Kaufmann, který byl v době oznámení případné žaloby druhým spolumajitelem této distribuční společnosti. Mediaprint chtěl kvůli postupu ÚOHS v distribučním sporu s firmou PNS český stát žalovat nejprve o 200 mil. Kč, později o 300 mil. Kč za ušlý zisk s tím, že kdyby společnost skončila v konkurzu, požadoval by Mediaprint po českém státu 5 mld. Kč. „Situace, ve které se nyní nacházíme, nás nenutí, abychom požadovali odškodné,“ zdůvodnil Ivan Kaufmann.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.