Median: Týdeníky čte takřka 2 657 000 Slováků
V posledním čtvrtletí 2003 zůstala čtenost týdeníků na úrovni 62 %, což znamená, že týdeníky čte takřka 2 657 000 Slováků. Podle průzkumu MML-TGI, MÉDIA 3/2003 společnosti Median, který uskutečnila od 18. srpna do 7. prosince 2003 s 3641 respondenty se nic nezměnilo ani na prvních místech – Plus 7 dní si udrželo 18 % čtenářů, časopis Markíza 14 %. Místa si vyměnily Život – 8 % čtenářů se Slovenkou, kterou čte necelých 8 procent lidí. Následuje Eurotelevízia – 7 % a Katolícke noviny s 5 %. O 6 % v porovnaní s předchozí vlnou výzkumu MML poklesla čtenost čtrnáctideníků, o které má zájem 23 % respondentů. Změny nastaly i na prvních místech, nejčtenějším je Tele plus s 5 %, na druhém místě je časopis Žena a život s 4 %, který si polepšil o tři místa. Pozici nezměnil Relax – 4 %, na čtvrtém místě je čtrnáctideník Rodina s 3 %. Tříprocentní čtenost dosáhl Stop motoristický magazín a Teleprogram.
Čtenost měsíčníků narostla o 2 % na 60. Nejvíc lidí se stále zajímá o Zdravie, které si udrželo svou pozici s 13 %. Druhý nejčtenější je Záhradkár s 10 %, který si polepšil o dvě místa. Další příčky obsadil titul EMMA s 10 % a Eva s 9 %. Čtenost Ženského magazínu vzrostla v porovnaní s minulou vlnou o 2 % na 8 procent. O jedno místo klesla Dorka na 6 %, o jednu pozici nahoru se posunul měsíčník Tabu také s 6 procenty.
-tasr-