Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Median: Týdeníky čte takřka 2 657 000 Slováků

Redakce MAM26. 2. 2004

V posledním čtvrtletí 2003 zůstala čtenost týdeníků na úrovni 62 %, což znamená, že týdeníky čte takřka 2 657 000 Slováků. Podle průzkumu MML-TGI, MÉDIA 3/2003 společnosti Median, který uskutečnila od 18. srpna do 7. prosince 2003 s 3641 respondenty se nic nezměnilo ani na prvních místech – Plus 7 dní si udrželo 18 % čtenářů, časopis Markíza 14 %. Místa si vyměnily Život – 8 % čtenářů se Slovenkou, kterou čte necelých 8 procent lidí. Následuje Eurotelevízia – 7 % a Katolícke noviny s 5 %. O 6 % v porovnaní s předchozí vlnou výzkumu MML poklesla čtenost čtrnáctideníků, o které má zájem 23 % respondentů. Změny nastaly i na prvních místech, nejčtenějším je Tele plus s 5 %, na druhém místě je časopis Žena a život s 4 %, který si polepšil o tři místa. Pozici nezměnil Relax – 4 %, na čtvrtém místě je čtrnáctideník Rodina s 3 %. Tříprocentní čtenost dosáhl Stop motoristický magazín a Teleprogram.
Čtenost měsíčníků narostla o 2 % na 60. Nejvíc lidí se stále zajímá o Zdravie, které si udrželo svou pozici s 13 %. Druhý nejčtenější je Záhradkár s 10 %, který si polepšil o dvě místa. Další příčky obsadil titul EMMA s 10 % a Eva s 9 %. Čtenost Ženského magazínu vzrostla v porovnaní s minulou vlnou o 2 % na 8 procent. O jedno místo klesla Dorka na 6 %, o jednu pozici nahoru se posunul měsíčník Tabu také s 6 procenty.

-tasr-

×

Firma CME se loni díky arbitráži s ČR dostala do vysokého zisku

Starší článek

Rádio Svoboda na Ukrajině končí

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Video: Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Clio Entertainment Awards jsou po roční přestávce otevřené pro přihlášky

Po „pauze“ v loňském pandemickém roce přijímá přihlášky soutěž pro marketingové projekty z filmového, televizního a herního průmyslu.
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Bank of America využije virtuální realitu k zaměstnaneckým lekcím

Po několika letech a miliardách investovaných dolarů ze strany velkých hráčů do vývoje VR, se konečně začínají tyto zařízení více prosazovat.
7. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více