Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

McDonald’s bude sponzorem olympiády do roku 2012

Redakce MAM26. 2. 2004

Americká společnost McDonald’s podepsala novou osmiletou dohodu o sponzorování olympijských her do roku 2012.
Firma ve své dosud nejdelší sponzorské dohodě poprvé obnovila smlouvu na čtyři hry za sebou – ZOH 2006 v Turínu, letní olympiádu 2008 v Pekingu, zimní hry o dva roky později ve Vancouveru a LOH v roce 2012 na dosud neurčeném místě. McDonalds’s je oficiálním sponzorem již od olympiády v Montrealu v roce 1976 a je i sponzorem letošní olympiády v Aténách. Pozice globálního sponzora zajišťuje firmě celosvětovou platformu pro reklamní kampaně. McDonald’s bude na olympiádách do roku 2012 jediným značkovým dodavatelem restauračních služeb a bude moci používat v reklamách olympijské symboly. Sponzorování olympijských her v Pekingu chce firma využít k tomu, aby v Číně do roku 2008 zdvojnásobila počet restaurací na více než 1000 z nynějších 580. McDonald’s chce v Číně dohnat konkurenční síť rychlého občerstvení KFC. Ta má zde asi 1000 provozoven, tedy téměř dvakrát více. McDonald’s tento měsíc jmenoval novým světovým mluvčím čínskou hvězdu basketbalové ligy NBA Jao Minga, pivota klubu Houston Rockets. Expanzi v Číně, která je již nyní osmým největším trhem firmy, chce McDonalds budovat na své první globální reklamní kampani. Tu firma spustila ve druhé polovině loňského roku se sloganem “I’m Lovin’It”. Společnost má nyní ve 119 zemích více než 30 000 provozoven, z toho 70 v České republice. Globální sponzorský program Mezinárodního olympijského výboru přináší olympijskému hnutí stovky milionů dolarů příjmů. Čtyřletá smlouva se jednomu globálnímu sponzorovi prodává za nejméně 65 milionů dolarů. Dalšími oficiálními globálními sponzory jsou Coca-Cola, Atos Origin, General Electric, John Hancock, Kodak, Panasonic, Samsung, Swatch a Visa.

×

Německé vydavatelství Axel Springer loni zdvojnásobilo zisk

Starší článek

Více než hodina denně u televize ovlivňuje chování

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více