Leo Burnett má nového šéfa

9. 2. 2004 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Leo Burnett má nového šéfa
Tim Bernardin (50) bude jmenován novým šéfem agentury Leo Burnett v USA a v rozmezí 12 až 18 měsíců posléze nahradí Lindu Wolfovou ve funkci CEO celé sítě Leo Burnett Worldwide. Do Leo Burnett přejde Tim Bernardin z pozice CEO sítě Lowe v New Yorku. Nový ředitel bude vůbec prvním, kdo stane v čele Leo Burnett a nepochází z vnitřních struktur agentury. Linda Wolfová opustí svou mateřskou síť po 25 letech. Než se stal prezidentem Lowe, vedl Tim Bernardin americkou pobočku agentury Bozell. Poté, co ji její majitel, mediální skupina Interpublic, spojil se sítí Lowe, byl jmenován do vedení nově vzniklé firmy. Majitelem Leo Burnett je mediální skupina Publicis, jež síť koupila po loňském ovládnutí jejího vlastníka, společnosti Bcom3.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.