Kentoya si vybrala agenturu

23. 2. 2004 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

TITULEK: Kentoya si vybrala agenturu
Lídr českého trhu motocyklů, společnost Kentoya, si vybrala reklamní agenturu Men on the Moon, která pro ni bude zajišťovat veškeré komunikační aktivity. Pro Kentoyu je to první koncepční spolupráce s reklamní agenturou. „I když je společnost, která se specializuje na výrobu skútrů, jedničkou na trhu, budeme se snažit dát jejich komunikaci jednotnou linku,“ říká David Bůžek, client service director MOTM. Firma Kentoya vloni na propagaci své značky použila přes milion korun.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.