Kdopak to mluví z reklamy na ČP?

16. 2. 2004 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Kdopak to mluví z reklamy na ČP?
Česká pojišťovna (ČP) připravila kampaň, k níž převzala námět ze série amerického filmu Kdopak to mluví. Reklama se rozjíždí od druhé poloviny února a začne imageovými spoty, na něž naváže tisková reklama. Podnětem byl především nový produkt životního pojištění s názvem Sluníčko. Novou komunikaci ČP připravila agentura Ogilvy. Hlavním sloganem kampaně je motto „Chráníme vaše sny“ a dominuje v ní výpověď „chtít“. „Pro reklamu jsme nechtěli použít klišé, která využívá naše konkurence. Snažili jsme se obejít ,vyděračskou‘ formu reklamní komunikace, v níž některé agentury využívají dítěte jako nástroje komunikace,“ říká Miroslav Řezník, vrchní ředitel marketingu České pojišťovny. „Pokusíme se oslovit maminky nebo těhotné ženy. Zaměříme se na místa, kde naše cílová skupina tráví svůj čas,“ doplňuje.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.