TITULEK: Kdopak to mluví z reklamy na ČP?
Česká pojišťovna (ČP) připravila kampaň, k níž převzala námět ze série amerického filmu Kdopak to mluví. Reklama se rozjíždí od druhé poloviny února a začne imageovými spoty, na něž naváže tisková reklama. Podnětem byl především nový produkt životního pojištění s názvem Sluníčko. Novou komunikaci ČP připravila agentura Ogilvy. Hlavním sloganem kampaně je motto „Chráníme vaše sny“ a dominuje v ní výpověď „chtít“. „Pro reklamu jsme nechtěli použít klišé, která využívá naše konkurence. Snažili jsme se obejít ,vyděračskou‘ formu reklamní komunikace, v níž některé agentury využívají dítěte jako nástroje komunikace,“ říká Miroslav Řezník, vrchní ředitel marketingu České pojišťovny. „Pokusíme se oslovit maminky nebo těhotné ženy. Zaměříme se na místa, kde naše cílová skupina tráví svůj čas,“ doplňuje.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).