Komunikační skupina Publicis Group je skoro u cíle vyhrát výběrové řízení vyhlášené společností Procter & Gamble na značku Intrinsa. Do kampaně investovala P&G 100 milionů dolarů. Náplast, vyrobená na testosteronovém podkladě, má u mnoha žen vyvolat zájem o sex. Produkt je vyroben na hormonální bázi a na trh přichází s novou formou užívání. Tato hormonální náplast spojuje údajně výhody pilulek se snadnou aplikací. Na základě zkušeností a klinických výzkumů lze předpokládat, že náplast bude široce využívána. Nová Intrinsa má být převratnou pro mnohé uživatelky, které by jí měly, podle výrobce, nahradit dosud užívané pilulky. V současnosti se dokončuje příprava na kreativní a komunikační koncept pro uvedení produktu. Konečné výsledky klinických výzkumů a nezávadnost výrobku má ohlásit americký úřad The Food and Drug Administration do konce tohoto roku.
Stane se nový přípravek trhákem?
Podle Marka Collara, prezidenta farmaceutické divize P&G, se nový produkt stane pro spotřebitelky „bombou“. „Předpokládám, že zpočátku náplast zkusí 12 milionů žen v menopauze, aby obnovily svou sexuální ,chuť'“. Společnost P&G se domnívá, že tento údaj brzy po spuštění kampaně vzroste. „V současné době neexistují na trhu žádné léky pro ženské sexuální dysfunkce. Myslím si, že technologie využití náplastí v tomto segmentu se osvědčí, navíc si společnost P&G nechala licencovat výrobek, který nevyvolává u žen žádné vedlejší účinky,“ dodává Mark Collar.
Z výzkumu, který společnost P&G provedla, vyplývá, že většina Američanek novou náplast ráda vyzkouší. Proto nelze vyloučit, že se výrobek opravdu stane novou součástí životního stylu žen v menopauze.
Jisté vítězství?
Mark Collar nezmínil vítěze tendru nového produktu, přesto nepřímo naznačil, že se jím stane jedna z agentur patřících do skupiny Publicis Group. Použil výrok, že se P&G snaží značku Intrinsa dostat do povědomí jako „důvěryhodnou“. To samé prohlásil Kevin Roberts, výkonný ředitel agentury Saatchi & Saatchi, která patří do komunikační skupiny Publicis Group.
Výdaje do mediální reklamy zadavatel nechtěl komentovat. Společnost P&G však vyčlenila ze svého rozpočtu na launch produktu přes 100 milionů dolarů. Rozpočet na uvedení výrobku, který se má stát hitem v tomto segmentu trhu, zahrnuje budget na léky proti osteoporóze Actonel a Prilosec OTC proti pálení žáhy.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).