IDC: Trh s počítači v Evropě prudce rostl

6. 2. 2004 08:02

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Středoevropský trh s počítači patřil podle analytiků výzkumné společnosti IDC v posledním čtvrtletí minulého roku k nejdynamičtějším regionům na světě. Evropa jako celek zaznamenala v tomto oboru největší růst v globálním měřítku. Ve srovnání se stejným obdobím předchozího roku se v Evropě zvýšil počet prodaných laptopů o 40 procent. Prodej stolních počítačů se zvýšil o deset procent ve srovnání se stejným obdobím předloňského roku. Zatímco západní Evropa vzrostla ve všech kategoriích o 17 procent, oblast zahrnující střední a východní Evropu, Blízký východ a Afriku vzrostla v meziročním srovnání o 20 procent.

HN. čtk, 6.2.2004

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.