Heineken vstupuje přes Moravu

9. 2. 2004 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.


Pivovar Starobrno rozšíří portfolio distribuovaných značek na českém trhu o značky z koncernové společnosti Heineken Slovensko. Na českém trhu se tak objeví značky Zlatý bažant a Amstel, které patří do segmentu tzv. prémiových piv. Tuto pozici budou mít i v distribučním portfoliu Starobrna. Pivní značky se objeví jak v maloobchodě, tak v gastronomii a Starobrno si od jejich uvedení slibuje posílení své role na českém trhu. Zároveň by měl posílit i export značky, protože Heineken bude na Slovensko recipročně dodávat značku Starobrno. Přitom Heineken je lídrem slovenského trhu a kromě zmíněných značek mu ještě patří Corgoň a Kelt.
„S marketingovou podporou značek se pochopitelně počítá. Český trh pivem je velmi konkurenční, bez marketingových investic se žádná značka neobejde. Rozpočet bude použit úměrně obchodním cílům značek,“ uvedl zatím bez bližších podrobností pro M&M Tomáš Avrat, marketingový manažer Starobrna. „Díky začlenění do skupiny Heineken se portfolio námi distribuovaných piv rozroste i o značku Heineken. V tuto chvíli probíhají jednání se současným importérem o způsobu distribuce piv této značky,“ dodal Tomáš Avrat k otázce distribuce hlavní značky koncernu. Ta je v ČR zatím zastoupena v omezené míře a bez výraznější podpory prodeje. O posílení role holandského Heinekenu, světové pivní dvojky, na českém trhu se spekulovalo od okamžiku jeho loňského vstupu do Starobrna prostřednictvím koupě majoritního podílu v rakouské společnosti BBAG, vlastníka pivovaru Starobrno.
Skupina Starobrno, do níž ještě spadá značka Hostan, je pátým největším producentem piva u nás (na trh loni dodala 770 hl piva), v těsném závěsu za Pivovary Přerov (Holba, Zubr, Litovel).


01_piva.jpg ()
Ofenziva Heinekenu.
Heineken prostřednictvím Starobrna začne do ČR tlačit vybrané značky.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.