Guardian zůstává jako broadsheet

23. 2. 2004 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

TITULEK: Guardian zůstává jako broadsheet
Britský deník Guardian neuvede na trh tabloid verzi svého velkého formátu. Potvrdil to šéfredaktor Alan Rusbridger. Rozhodnutí nenásledovat tak např. list The Independent bylo učiněno z ekonomických a vydavatelských důvodů. The Independent se stal v září loňského roku prvním broadsheetem, který přišel na trh s úsporným vydáním, následován deníkem The Times. Od svého uvedení na trh vzrostl denní prodej Independentu na 248 876 výtisků (leden 2004). To je více než 12procentní vzestup oproti stejnému období vloni. Náklad listu je teď nejvyšší od listopadu 1997.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.