Grey má Lucky Strike

23. 2. 2004 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Síť reklamní agentury Grey se nově stará o propagaci značky cigaret Lucky Strike. Cigaretový výrobce celosvětově využívá služeb reklamní agentury Grey Worldwide, ke které přechází po vypršení kontraktu s agenturou BI Praha /Red Cell. „Nové partnerství značky Lucky Strike a agentury Grey by se mělo odrazit po zákazu venkovní reklamy na cigarety v silných podlinkových aktivitách, zejména pak v nových konceptech spotřebitelských soutěží, přímé komunikaci s kuřáky a v inovacích v oblasti balení,“ říká Lenka Zemanová, brand manažerka BAT, vyrábějící Lucky Strike. Společnost investovala do reklamy v ČR přes 8 milionů korun. V souvislosti se zmíněným zákazem tabákové reklamy od června letošního roku lze očekávat přesun investic tabákových firem do místa prodeje, kde bude propagace značky stále povolena.


lucky strike.jpg ()

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.