Síť reklamní agentury Grey se nově stará o propagaci značky cigaret Lucky Strike. Cigaretový výrobce celosvětově využívá služeb reklamní agentury Grey Worldwide, ke které přechází po vypršení kontraktu s agenturou BI Praha /Red Cell. „Nové partnerství značky Lucky Strike a agentury Grey by se mělo odrazit po zákazu venkovní reklamy na cigarety v silných podlinkových aktivitách, zejména pak v nových konceptech spotřebitelských soutěží, přímé komunikaci s kuřáky a v inovacích v oblasti balení,“ říká Lenka Zemanová, brand manažerka BAT, vyrábějící Lucky Strike. Společnost investovala do reklamy v ČR přes 8 milionů korun. V souvislosti se zmíněným zákazem tabákové reklamy od června letošního roku lze očekávat přesun investic tabákových firem do místa prodeje, kde bude propagace značky stále povolena.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).