Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

GfK připravuje audiometry na měření zájmu o elektronická média

Redakce MAM26. 2. 2004

Společnost GfK chystá nový projekt měření zájmu diváků a posluchačů o sledování elektronických médií, tzv. audiometry. Narozdíl od televizních peoplemetrů by audiometry měly měřit poslechovost rádií, ale také sledovanost celoplošných a kabelových televizí, informovala Lucie Pokorná z GfK. Bližší podrobnosti k projektu firma zveřejní v březnu.
Několikatýdenní zkušební provoz audiometrů chce GfK spustit na území Prahy od poloviny dubna. Audiometry by měly měřit sledovanost a poslechovost elektronických médií po minutách. Přesnost měření bude srovnatelná s peoplemetry, tvrdí GfK. Firma GfK spolu se společností Median v mediální oblasti pravidelně vypracovává výzkum poslechovosti rádií a čtenosti tisku Media Projekt. Údaje o poslechovosti rádií v tomto projektu ale vycházejí z dotazování respondentů. Audiometry podle GfK umožní zjistit poslechovost, aniž by byly výsledky poznamenány nedokonalostí lidské paměti.
Peoplemetry, tedy elektronické měřiče sledovanosti televizí, začaly fungovat v roce 1997. Měření organizuje Asociace televizních organizací spolu s firmou Mediaresearch.

×

Stavební veletrh IBF se letos bude věnovat i obnovám památek

Starší článek

Německé vydavatelství Axel Springer loni zdvojnásobilo zisk

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: Beneš&Michl

FC Viktorie Plzeň prodloužila spolupráci s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více