Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Firma CME se loni díky arbitráži s ČR dostala do vysokého zisku

Redakce MAM26. 2. 2004

Americká mediální společnost Central European Media Enterprises (CME) hospodařila v loňském roce s čistým ziskem 346 milionů dolarů (asi devět miliard korun) ve srovnání s předchozí ztrátou 14,2 milionu USD. Oznámila to firma s tím, že zisk zahrnuje 358,6 milionu dolarů (deset miliard korun), kterou loni obdržela díky vyhrané arbitráži s Českou republikou. Konsolidované čisté tržby stouply především díky silnému růstu na Slovensku a v Rumunsku o 28 procent na 118,5 milionu dolarů. Ztráta z pokračujících operací bez zahrnutí některých rezerv se mírně snížila na 19,9 milionu z předchozích 21 milionů dolarů, píše se v tiskové zprávě, kterou CME vydala prostřednictvím agentury PRNewswire.
Generální ředitel Michael Garin uvedl, že firma v loňském roce splnila všechny své strategické, finanční a provozní cíle. Dodal, že společnost úspěšně uzavřela mezinárodní arbitráž s Českou republikou, díky které byla na konci roku téměř bez dluhů a měla na volné hotovosti 190,3 milionu dolarů. V létě 1999 se tehdejší ředitel Novy Vladimír Železný ve zlém rozešel se svými partnery ze CME, kteří většinově vlastnili servisní organizaci Novy ČNTS. Pře vyústila ve tři arbitráže. Výsledkem jedné z nich je, že stát musel zaplatit CME přes deset miliard korun za znehodnocení její investice do Novy.
Společnost CME v současnosti vlastní 49 procent servisní organizace slovenské televizní stanice Markíza a je i menšinovým spoluvlastníkem licence na její vysílání.

×

Francouzští vinaři chtějí právo propagovat svůj mok

Starší článek

Median: Týdeníky čte takřka 2 657 000 Slováků

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Loni dosáhl Rohlik.cz obratu přes 300 milionů eur a měl kolem tři čtvrtě milionu zákazníků. Získané finanční zdroje použije Rohlik Group…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více