Fajn přehlednější

2. 2. 2004 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Fajn přehlednější
V Rádiu Fajn, které vysílá v Praze a Kutné Hoře, dochází k zprůhlednění vlastnictví a přerozdělení podílů stávajících vlastníků. RRTV již obdržela návrh, podle kterého má 40 % vlastnit společnost Stamford Managing, 35 % Roman Pekrt, 20 % Zdeněk Zahrádka a 5 % Jindřich Karas. Jednatele provozovatele Rádia Fajn (ESA-rádio) Romana Pekrta doplní Jaroslav Král z Stamford Managing.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.