Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Evropa začíná pociťovat stále větší problémy se spamem na mobily

Redakce MAM19. 2. 2004

Nevyžádaná reklama, označovaná jako spam, se stále více rozšiřuje z e-mailů na mobilní telefony. Podle britské technologické společnosti Empower Interactive dostane v Evropě 65 procent uživatelů mobilních telefonů až pět nevyžádaných textových zpráv s reklamním obsahem týdně.
Zatímco s reklamními e-maily se většina spotřebitelů naučila žít, ochota přijímat nechtěné reklamní SMS je mnohem nižší. Britská nezávislá komise pro telekomunikačně informační služby Independent Committee for the Supervision of Standards of Telephone Information Services (ICSTIS), ke které směřují stížnosti na mobilní spam, obdržela v loňském roce kvůli reklamním SMS více než 10.000 stížností.
Problémy se spamem se mohou stát noční můrou i pro operátory. Empower Interactive odhaduje, že každá telefonická stížnost klienta na zákaznickou linku stojí operátora kolem pěti eur. Mobilní operátoři také investují stále větší částky do zabezpečení sítí ve snaze příliv spamových zpráv omezit. Uživatelé se zatím nemohou příliš účinně bránit, protože SMS s nevyžádaným obsahem nelze blokovat. Jejich odesílatel je totiž většinou pokaždé jiný, takže nelze nastavit ani filtry.
Zákazníci, kteří si objednají speciální mobilní služby, jako zasílání zvonících tónů či loga, mají se spamem větší problémy, protože jejich číslo se ocitne v databázi poskytovatelů těchto služeb. V některých případech mohou být nevyžádané mobilní zprávy neškodné, a to pokud přijdou ve formě propagace nové služby nebo připomenutí poskytovatele služby. Někteří zasilatelé však zasílají množství zpráv na účet zákazníků, napsala agentura Reuters.

×

Největší zadavatelé jsou proti omezení reklamy v České televizi

Starší článek

ARBOmedia: Reklamní výdaje letos stoupnou na 17 mld. Kč

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Online market Tomato.cz vsadí na ceny i nabídku netradičních potravin

Do rychle rostoucího segmentu online prodeje a rozvozu potravin a drogerie vstupuje nový hráč, který chce vyzvat dosavadní hegemony Rohlik.cz…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více