TITULEK: Euro RSCG získá více z Bongrainu
Reklamní agentura Euro RSCG New Europe získala do svého portfolia další tři značky francouzského výrobce sýrů Bongrain. Nově bude vymýšlet reklamy na Lučinu, Krále sýrů a Sedlčanský sýr, pro které dosud pracovala Leo Burnett Advertising. Euro RSCG New Europe už pro Bongrain, světového lídra v oboru potravinářských specialit, zajišťuje propagaci značek Pribina, Pribináček, Apetito a Maratonec. Bongrain také od ledna spolupracuje s mediální agenturou Médea. V České republice vlastní Bongrain od roku 1993 závod Pribina a vedle výše jmenovaných značek na domácím trhu distribuuje sýry Geramont či Tartare.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).