Herečka Nicole Kidmanová bude hlavní hvězdou nové reklamy na parfém Chanel No 5. Televizní spot má režírovat Baz Luhrman, tvůrce filmového hitu Moulin Rouge, a s rozpočtem šesti milionů liber (cca 300 mil. korun) bude údajně jednou z nejdražších televizních reklam v historii. Kampaň vzniká in-house bez pomoci agentury a v televizi a kinech by se měla objevit na podzim. Mediální prostor nakoupí agentura Mediaedge:cia. Spot bude doprovázet masivní tisková kampaň. Reklama má vyprávět milostný příběh, ve kterém je Kidmanová pronásledována hordou paparazziů. Skryje se v domě, kde na schodech vrazí do brazilského herce Rodriga Santora. Pár se políbí a zmizí, aby se Nicole vzápětí objevila, pozdravila své fanoušky a pronesla: „No 5.“ To je jediný odkaz na parfém v celém spotu. Herečka se smluvně zavázala k propagaci Chanelu vloni v říjnu.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).