Drahý Chanel pro Nicole Kidmanovou

9. 2. 2004 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Herečka Nicole Kidmanová bude hlavní hvězdou nové reklamy na parfém Chanel No 5. Televizní spot má režírovat Baz Luhrman, tvůrce filmového hitu Moulin Rouge, a s rozpočtem šesti milionů liber (cca 300 mil. korun) bude údajně jednou z nejdražších televizních reklam v historii. Kampaň vzniká in-house bez pomoci agentury a v televizi a kinech by se měla objevit na podzim. Mediální prostor nakoupí agentura Mediaedge:cia. Spot bude doprovázet masivní tisková kampaň. Reklama má vyprávět milostný příběh, ve kterém je Kidmanová pronásledována hordou paparazziů. Skryje se v domě, kde na schodech vrazí do brazilského herce Rodriga Santora. Pár se políbí a zmizí, aby se Nicole vzápětí objevila, pozdravila své fanoušky a pronesla: „No 5.“ To je jediný odkaz na parfém v celém spotu. Herečka se smluvně zavázala k propagaci Chanelu vloni v říjnu.


moulin_rouge.jpg ()

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.