Dotcomová reklama netáhne

9. 2. 2004 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Dotcomová reklama netáhne
Po několikaleté odmlce investovaly letos americké „dotcomové“ firmy opět v úhrnu osmimístné částky, aby v reklamních blocích ostře sledovaného finálového zápasu Super Bowlu zaujaly televizní publikum. Podle zjištění deníku USA Today však patřily např. klipy firem Expedia.com a Monster.com k divácky nejhůře přijímaným z celkového počtu 60 reklam. Naopak společná kampaň firem Pepsi a on-line hudebního projektu Apple iTunes skončil v žebříčku oblíbenosti na 4. místě. Čtveřice různých klipů giganta AOL skončila podle USA Today na 14., 20., 29. a 37. místě.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.