Dostane Murdoch olympiádu?

12. 2. 2004 10:02

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Mezinárodní olympijský výbor IOC otevírá v březnu veřejnou soutěž na získání evropských vysílacích práv pro zimní a letní olympiádu 2010 a 2012. Již vloni prodala IOC vysílací práva pro Ameriku televizní síti NBC za 2,2 miliardy US dolarů, teď je na řadě Evropa. Až do roku 2008 drží vysílací práva pro přenosy z OH Evropská vysílací unie EBU, která je rozděluje svým aktivním členům, mezi něž patří také Česká televize. Při posledním tendru před šesti lety chtěly Murdochovy News International získat olympijské přenosy 2002-2008 pro své placené sportovní kanály Sky Digital a snažily se EBU přeplatit. IOC však dal přednost nižší ceně a veřejnoprávním stanicím EBU, u nichž měl záruku, že olympiádu odvysílají pro široké publikum na neplacených kanálech. Ačkoli IOC i nadále trvá na tom, aby olympijské zápolení mohlo sledovat co nejvíce diváků, nevylučuje, že některé sporty by mohl prodat placeným kanálům.

Ekonom, 12.2. 2004, Autor: (MIŠ)

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.